onsdag den 3. juli 2013

På tur i IKEA

Mine ben ser virkelig mystiske ud! haha


Mmmm, det bedste ved at jeg har det bedre, er de spontane ting i hverdagen.
Jeg har jo ferie indtil mandag d. 29. juli og derfor skal ferien bare nyyyyyydes.

- Jeg frygtede lidt at skulle have ferie, da jeg hader at have for meget tid! Kan simpelthen ikke finde ud af at slappe af i min lejlighed .. Jeg skal helst have noget at lave hele tiden - men det er jo sundt at slappe af.
- Men dagene går godt alligevel, man skal jo ikke tage sorgerne på forskud! :-).

I formiddags fik jeg et snap fra en dejlig veninde, om vi ikke skulle tage en tur i IKEA - og joooo da! Eva  er altid frisk! Og man kan jo altid finde noget man har brug for .. Eller noget man ikke vidste, at man havde brug for! ;-).
Min veninde skulle "bare" have nogle hylder til badeværelset, - og kom selvfølgelig hjem med både bademåtte, sengetøj og to nye puder oveni. Jeg holdte mig dog til to nye pudebetræk! Hep hep! ;-)

.. Jeg har faktisk et spørgmål til jer piger :-). Jeg er begyndt at være rigtig sulten om aftenen! Og det er jo et sundt tegn osv, men det osse rigtig irriterende! Jeg kan virkelig spise meget :-D. Og det ender jo altid med, at jeg får ondt i maven når jeg skal sove. :-/ Nogle råd? Det er jo sikkert fordi, at det er der jeg sidder og slapper af, og derfor naturligt mærker sulten.. men hold nu op.. det irriterende!

I morgen skulle det gode vejr komme! Og det har det bare at gøre .. Det her er jo kedeligt, men det var perfekt vejr til en hyggelig roadtrip til Odense, med en bass der fik hele bilen til at hoppe.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar