tirsdag den 9. oktober 2012

To uger til skolestart!


Puuuha, nu er der ikke længe til, at jeg skal starte i skole. - Hvilket giver mig en ambivalent følelse i kroppen.

Det bliver rigtig dejligt, at komme ud og tænke på noget andet end at jeg er syg, men samtidig er det da også lidt skræmmende - men sådan er det vel altid? :-). Glæder mig ihvertfald til, at komme hjem fra skole og være træt! Har ikke gået i skole i ca. et halvt år, så det er tiltrængt. :-) Jeg skal starte på uddannelsen til ernæringsassistent i Svendborg.

Billederne er fra i går, hvor jeg hyggede med bedsteveninden Selma og var nede og træne(som altid). :-)
Jeg træner næsten hver dag, men det er ikke hård træning, for det har jeg slet ikke energi til, eftersom jeg ikke spiser mere end jeg gør.. Jeg nyder bare at komme ud og røre mig og afreagere lidt på alle de dårlige tanker som flyver rundt i mit hoved.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar