torsdag den 20. december 2012

d. 20. december

Så står den på juleferie i morgen.
- Har det lidt blandet med det.. Jeg glæder mig til at sove længe og hygge med familien.
Men det betyder også, at jeg kommer ud af mine faste rammer med hensyn til hverdagen - er bange for at de negative tanker rammer mig med fyld kraft. Kan ikke li at have så meget tid. :-) - min hverdag er altid nøje planlagt, og det har været rart.. Jeg har ikke haft tid til at tænke.. men dermed heller ikke haft tid til at kunne udfordre mig selv med hensyn til mad? hmm..

- Desuden var jeg ude på OUH i dag. Jeg troede at jeg skulle starte noget behandling i dag, men det var bare et kvarters samtale med en læge om hvorvidt jeg skulle starte ved en psykolog? Hun var så bare ikke klar over, at jeg allerede har fået en tid ved en psykolog.. Så nu går der endnu længere tid :-(. øøv.


5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. åh tusind tak :-)! det rigtig sødt af dig at skrive.

    SvarSlet
  3. Det var så lidt :) Hvis du går rundt med spørgsmål, er du altid velkomen til at skrive.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet