fredag den 18. januar 2013

Opfedning dag 1

Jaa som I nok kan regne ud, - nu skal der virkelig ske noget :-) Jeg havde tabt mig 1,3 kg til vejningen i går, og nu har jeg en uge til at vise dem, at jeg kan klare det her selv! Og ellers er det desværre indlæggelse.
Sidste chance baby. 

Jeg har en kostplan med ideer til hvordan jeg skal komme op på 2000kcal om dagen, og jeg må sige at det bliver hårdt. Jeg kan altså ikke gå fra mine sædvanlige 4-500kcal til 2000kcal på én dag, men vil selvfølgelig gøre mit bedste! Diæsten sagde også, at alt det som normalt er usundt, er sundt for mig lige nu - så slik, is, kage og chokolade er altså helt okay for mig at spise, fordi det lige nu handler om, at få nogle kilo på kroppen!

- Jeg vil begynde at lægge billeder ind af min mad, - så føler jeg, at der bliver holdt øje med mig! ;-)


Jeg har her i eftermiddag lavet nogle rigtige gode bananpandekager! Mums.


3 kommentarer:

  1. Få lidt smør eller mayonnaise under det der pålæg der - det giver også fint med kalorier.

    Og så en klat is til dine banankager

    Selvfølgelig kan du, du skal bare lige finde alle de "dumme" tricks, som os overvægtige trunter prøver at undgå *GG*

    SvarSlet