søndag den 20. januar 2013

Opfedning dag 3

Søndag igen igen igen :-).
Er ikke altid liiiige god til søndage. Jeg synes ofte, at det hele er lidt trist og sådan. Jeg forstår ikke hvad man skal bruge søndage til om vinteren! Man venter alligevel bare på, at det bliver mandag så det igen kan blive fredag :-).
Men jeg skal kun i skole mandag, tirsdag og onsdag inden turen igen går til OUH torsdag og fredag :-). Torsdag bliver jo en spændende og skræmmende dag!

I forhold til maden er dagen gået okay. Jeg prøver alt hvad jeg kan, men ved ikke om jeg får nok.. Jeg tror det ikke, men det finder jeg ud af. Jeg er ihvertfald mæt konstant og det er ikke altid lige sjovt. :-(

Jeg har spist det der er på billederne + lidt aftensmad. Jaa det sgu ikke helt godt nok er jeg bange for. :-)
- Det bliver spændende de kommende dage.



1 kommentar:

  1. Det er da et da er skridt i den rigtige retning :) og helt sikkert mere end du plejer, så det er jo godt :)

    SvarSlet