tirsdag den 15. januar 2013

Tirsdag d. 15/01

Mine dage føles lidt mærkelige for tiden - Jeg ved at jeg skal tage på i vægt inden vejningen på torsdag, men samtidig er det også lidt skræmmende. Jeg har hele tiden en ambivalent følelse i kroppen "Jeg skal spise for at tage på - men så tager jeg jo på?!" Haha. :-). Glæder mig til at kunne få en kostplan, og så bare følge den! Jeg ville sagtens kunne lave en fin kostplan selv, men har virkelig brug for at høre hvor man kalorier jeg skal spise for at tage på, men samtidig ikke blive bollefed(Ja, her er det så Dorrit der snakker!)

Men fuck hvor er jeg nervøs for torsdag.. Det går jo en smule bedre med at spise! Så jeg vil sgu da ikke indlægges! Jeg kan klare det her! Jeg elsker at gå i skole og jeg får høje karakterer som aldrig før!
.. Jeg har dog vejet mig hver dag siden lørdag, for aner jo ikke hvor meget jeg skal spise for ikke at tabe mig! Og jeg kan så se, at jeg ikke spiser nok.

I dag sparker jeg Dorrit af helvede til og hygger med noget blandet slik! Og ja, måske er det bare for at tage på så jeg ikke skal indlægges, men jeg gør det! Jeg vil spise slik uden at få dårlig samvittighed - for jeg SKAL tage på.

SLUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar