torsdag den 28. februar 2013

Forår i luften


 Mmh, de sidste to dage har solen skinnet i havnegade - ihvertfald først på dagen :-) Det er totalt lækkert og mit humør bliver bare SÅ godt af det.. Aeee.. Det så dejligt at man kan gå tur UDEN at fryse voldsomt. :p

- Vi er i skolen begyndt på bagemodulet som betyder, at jeg skal bage en masse! Og det er bare super :-)
I morgen skal vi lave wienerbrød - det bliver godt nok. Og det er jo ikke helt nemt! Håber at jeg i fremtiden kan få taget nogle billeder i skolen, og derefter ligge nogle af opskrifterne herud :-).

I tirsdags lavede vi blandt andet vandkringler og kanelstænger, men vi bagte dem ikke.. Alle de ting vi laver skal nemlig sælges når bagerbutikken holder åbent(hvilket bliver hver onsdag), så derfor fryser vi bagværket ned uden, at det bliver bagt.

Jeg har fået mere motivation med hensyn til at skulle spise mere. :-) Tror virkelig vejret gør meget! I går spiste Selma og jeg pandekager ;-). Kan ikke huske hvornår jeg sidst har lavet normale pandekager uden, at de skulle være med banan og æggehvide osv -.- .. for at gøre dem sundere. Men for at jeg skal tage på og bevare vægtøgningen skal der mere mad til!! :/ Men jeg vil gerne spise :-) Også det usunde - men det er vel også okay..

Og så har jeg fået nye sko. Haha. De er fra H&M?! Billige og lækre! Jeg har ikke haft sorte sko i meget lang tid - mærkeligt nok! Men jeg elsker sneakers - er lidt en sportstøs med adiddas trøjer osv.
Det sjældent jeg bruger penge på ting til mig selv faktisk, og gider bestemt ikke købe jeans - For jeg skal jo tage på.. Så ser ingen grund til, at bruge penge på det nu. :-)


2 kommentarer:

  1. Ja Eva, jeg kan også mærke at foråret er på vej, hvilket også får mig motiveret til at spise mere.

    Sejt gået med pandekagerne, det er squ godt gået og dejligt du har en sød veninde, som du hyggede dig med.

    Fede sko, de er squ lækre:-)

    SvarSlet
  2. Kommer helt i forårs humør, når jeg ser de blomster. :D

    Jeg har for tiden, gang i en give-away, hvor man kan vinde et armbånd, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet