onsdag den 13. februar 2013

Yesss siir!


Har i dag kun været i skole i halvanden time for, at fremlægge mit projekt!
Det er den opgave jeg har siddet med siden fredag, så det var dejligt, at få lortet afsluttet.
Og jeg fik sgu 12. :-D Er hammer glad og lettet! Jeg havde slet ikke regnet med sådan en god karakter, så det bare lækkert.

Jeg sad og lavede det meste lørdag aften, mens jeg hyggede med slik og is.. Kan være jeg skal til, at gøre det oftere, for hver gang jeg spiser slik når jeg laver skolearbejde, går det bare rigtig godt ;-). Men nu har vi desværre ikke så mange opgaver derude - det næste bliver den afsluttende eksamen!

I morgen skal jeg være i skole fra 8-18 .. Buum buum.. Svendborg Erhvervsskole holder åbent hus! Så min klasse og jeg skal stå i bageren og bage hele dagen :-D det bliver hyggeligt . men hårdt at rende rundt i så mange timer, så skal sørge for at gøre det ekstra godt på madfronten i morgen :-). Gotta fight.

- Bagefter står den så på vinterferie.. Aeee det bliver lækkert :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar