lørdag den 16. marts 2013

16/03 - Lørdagstanker



Jeg elsker lørdag fordi:


  • Man kan ligge og vågne stiiiille og roligt uden der er noget vækkeur der skal forstyrre - jeg ligger altid og ser Go' weekend Danmark og putter :-)
  • Man kan være længe oppe lørdag aften - og ja, det lød jeg som en lille pige. Men i hverdagene sover jeg ret tidligt, jeg står jo trosalt op 05:20 
  • Lørdag aften er nærmest blevet hellig for mig - jeg hygger med film og en hel del slik! Jeg skal dog lære, at det også er okay at spise de andre dage -.- - eller nærmere, at man SKAL spise de andre dage
  • Fredag og lørdag er ofte også de dage hvor jeg ser de veninder der bor i odense! Det er der aldrig tid til i hverdagene - eller overskud for den sags skyld :-)
  • Men denne lørdag er da også ret hyggeligt når nu der er sne udenfor? Det da hyggeligt når sneen daler.. Hvis man altså ikke skal for meget udenfor. - I dag har jeg holdt mig væk fra fitnesscentret! hell yeah :-)
I LIVE FOR THE WEEKEND - Gaammel trampersang ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar