mandag den 22. juli 2013

Dage med fuld solskin!


Hold kæft hvor jeg nyder min ferie! Hygger på stranden hver dag med en skøn veninde og hendes kammerat :-). I går tog vi spontant ind på Jensen's ved Skovsøen i Odense og spiste aftensmad, og derefter tilbage til Nyborg for at få gammeldags :-D.
For satan hvor jeg nyder livet lige nu!  - Og det skyldes 100% mine dejlige veninder og familie.

Lige pt. står vægten stille, hvilket egentlig irriterer mig lidt! da jeg jo satme spiser alt, hvad jeg kan komme i nærheden af ;-), men er det jo bedre end hvis jeg havde tabt mig. Men jeg går selvfølgelig også rundt udenfor konstant, for jeg gider sgu ikke sidde indenfor i det lækre vejr :-).

Næste mandag starter jeg skolepraktik, og den sidste uge her står på tur til Århus, grøn koncert samt mors fødselsdag + en masse stegning i solen!

Lykken er:

- At have lyst til at være spontan
- At kunne spise is med sine veninder
- At ens mobil går i stykker og man faktisk nyder roen!
- At se sig selv i spejlet og tænke "Det vil klæde mig med flere former"
- At tænke "Ej jeg gider fandeme ikke ned og træne i den varme.. - jeg tager på stranden istedet"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar