onsdag den 17. juli 2013

En blandet onsdag


Dagen startede med, at jeg cyklede ud til mine forældre på landet(De var dog ikke hjemme - men i tyskland). Jeg tog lige en lur på teressen hvorefter jeg cyklede hjem igen :-). Derefter gik jeg en lang tur ned omkring stranden, hvorefter jeg tog mig en slapper i lejligheden med touren kørende i tv'et!
- Ved 16 tiden gik turen ned i fitness world, hvor efter jeg gik en laang omvej hjem - bare fordi det nu var godt vejr. :-)

- Men hvor er jeg bare glad for, at jeg kan være alene en hel dag.. Jeg behøver ikke se mennesker hver eneste dag - men jeg er i kontakt med mange hver dag :-) - hvordan skulle jeg dog leve uden internet og min mobil..

Så jeg har i dag cyklet 16km, gået 13km og styrketrænet en smule - for min egen eller dorrits skyld? Tjooo, - både og.. Jeg kan simpelthen ikke sidde stille, og slet ikke være indenfor i sådan et vejr her. :-)
Dog spiste jeg først da jeg sad hjemme og så touren, inden jeg skulle ned og træne. Hmm.

Så det ovenstående billeder viser et par ømme ben!

- Nu sidder jeg i min seng - har lige spist aftensmad og er stadig sulten! Sådan er alle mine aftener, hvilket er pænt irriterende.. Men jeg spiser selvfølgelig - har jo hjemmebagt boller fra i går ;-) + et lækkert stort æble der kalder på mig - det skal bruges til frugtsalat med skyr, yoghurt og lidt muesli.. hihi.

Ja min fine udsigt er ødelagt lidt.. Af et træls stillads! Hva fanden er nu det for noget..
Men det kunne da hjælpe lidt, hvis der kommer til at rende et par lækre håndværkere rundt snarest.. Who knows ;-)
Min aftensmad + en halv hakkebøf - kedeligt? Tjaa :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar