søndag den 11. august 2013

Min søndag


Stille og rolig søndag i havnegade :-). Der er et eller andet hyggeligt over en søndag, hvor himlen er fyldt med drivende skyer.. Det er rart at solen ikke skinner konstant - det betyder nemlig, at jeg har nemmere ved at være indenfor og slappe af.. :-) Hvis solen skinner, føler jeg en trang til at være udenfor konstant! Og flere omkring mig har det på samme måde.

-Dagen startede med en gåtur på 6,5 km med Chiko - en hund jeg har passet i nat.
Efter han var blevet hentet, tog jeg ned i fitness world og bankede kroppen lidt igennem. Derefter hyggede jeg bare i lejligheden, hvorefter jeg fik en veninde på besøg :-).
.. Nu er aftensmaden spist og jeg sidder og slapper af igen.. aaeee. :p ..

Vækkeuret ringer kl 04:45 - ja jeg er da meget heldig.. Heldigvis er det rigtig hyggeligt at være i skolepraktik :-).

- Vægten står meget stille, hvilket jeg har det fint med egentlig. Ehhhmm.. Jeg har ikke lyst til at tage mere på, men det skal jeg jo. - har kun taget fire kilo på i alt. Men for tiden nyder jeg bare, at jeg har det bedre psykisk.

- Dog føler jeg mig normal .. hvilket jo både er godt og dårligt! For jeg jo stadig ret undervægtig.. men det sgu svært at huske på! Det fucking forskruede selvbillede! hate on you!

.. Så for at fucke Dorrit op spiser jeg slik igen i aften.. Bare fordi jeg kan. ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar