torsdag den 27. september 2012

Efteråret er over os! ;-)


Det godt nok tydeligt, at efteråret er kommet! Puha hvor er det bare koldt og trist. Men min mor siger, at jeg skal huske at kigge på alle de flotte farver som træernes blade har, og ja det er da også sandt. - Man skal huske at nyde det, for ligepludselig falder bladene af, og så er de nøgne træer sgu da ikke særlig charmerende mere! ;-)

Jeg føler, at jeg er levet i en lille bobbel siden januar - Jeg blev single, jeg stoppede på pædagogseminariet og jeg fik raget en fandens latterlig spiseforstyrrelse til mig. Så jeg har derfor slet ikke lagt mærke til, at det har været sommer.. Selvom det da også er begrænset hvor meget sommer vi har haft. Jeg kan ikke rigtig sætte ord på, hvad jeg har lavet de sidste mange måneder, de er bare fløjet afsted :-/

Det er derfor lidt mærkeligt, at det allerede er efterår igen.. Men jeg kan nu egentlig godt lide det, for det betyder, at man skal have mere tøj på, når man går udenfor. - Så kan jeg gemme mig lidt væk.
Det er også nemmere at få sig taget sammen til, at komme ned og træne i FW - vejret er alligevel ikke til andet!

- Der er heller ikke lang tid til december - det bliver satme dejligt! ;-) Wauw hvor jeg elsker december: Julelys på træerne, konfekt, julesmåkager, hele hyggen ved, at det er koldt udenfor, nisserne, at købe julegaver, forhåbentlig lidt sne og så at jeg kan gemme mig væk i meget tøj!
- Men jeg burde måske lære at leve i nuet, for vi er ikke engang i oktober endnu..


Jeg håber bare på, at det hele er bedre til den tid - og den eneste der kan sikre det, er mig selv :-)



Ren kærlighed ;-)
Efterår betyder, at jeg kan tage mine sneakers frem igen!

Udsigten fra mit vindue -
det er der jeg skal med bussen til svendborg -
Så bliver det sgu da ikke nemmere!? :-D
(Det bliver dejligt til vinter)

Julesokker som min eks-svigerfarmor har strikket til mig,
mmm de er bare dejlige!

Det er Max - en hund jeg havde i nogle år, indtil jeg desværre ikke kunne have ham mere.
 Han bor nu ved min søster og hendes kæreste, hvilket er rigtig godt for ham.
Det er en rigtig dejligt billede det er, den lille fyr i sneen med sin sweater på. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar