søndag den 23. september 2012

En ligegyldighed for andre - et stort skridt for Eva

Ja som overskriften fortæller - i dag har jeg taget et stort skridt ;-).

Jeg har gennem lang tid været pisse afhængig af min badevægt, og har vejet mig hver eneste fucking morgen, og tallet der stod på vægten hævede eller lagde en dæmper på mit humør. Men nu bliver jeg nødt til at gøre noget, hvis jeg skal komme til, at leve og spise normalt igen. Derfor skal vægten nu stilles ud til mine forældre, og jeg slipper dermed kontrollen.

Så jeg har vejet mig for sidste gang i dag, og tallet var selvfølgelig for lavt. (Jeg må nu kun veje mig hver søndag, for at holde øje med, at jeg ikke taber mig yderligere!)
- Så jeg tog badevægten med i cykelkurven og cyklede ud til mine forældre, så hvis I har set mig med en badevægt, så har I nu fået en forklaring. ;-).

.. Hvis I møder mig i FW og jeg prøver at gemme mig, så det ikke fordi jeg er sur, men bare fordi jeg har bildt mig selv ind, at jeg har taget 20kg på og er pisse fed og ulækker. ;-)



Men hold da op et lækkert vejr det er i dag! Man kan sige meget om landet, men det altså meget hyggeligt at gå tur herude. :p







2 kommentarer:

  1. Hvor er du god Eva! Det er da et super stort skridt du har taget! Godt gået :)

    SvarSlet