lørdag den 13. oktober 2012

Byen med Rikke!

Ja i går skulle min veninde og jeg lidt i byen. Havde lånt nogle kjoler af min veninde, da alle mine kjoler er for store!

Det er meget sjældent, at jeg tager i byen - har mistet lysten meget til det.. Desværre. Førhen var jeg ude næsten hver weekend :-). men lysten kommer nok tilbage engang. I går (Fredag d. 12. oktober) Havde min veninde og jeg aftalt, at skulle lidt i byen i Nyborg. Og det var rigtig hyggeligt, selvom der var ret så tomt. :-D Jeg valgte ikke at drikke, og den beslutning er jeg her til morgen rigtig glad for! Jeg får aldrig tømmermænd, men tanken om alle kalorierne ville helt sikkert have påvirket mig rigtig meget i dag. 











2 kommentarer:

  1. hej søde eva :)
    kender bestemt godt den følse, med at man har mistet lysten til og at gå i byen, desvære.
    men håber også selv på at den lyst til og at gå i byen kommer igen :)
    jeg håber at du hade en rigtigt hyggeligt aften,:) og så ser du/i bare rigtigt godt ud! :)

    SvarSlet
  2. tak hvor du sød. :-).
    det var en rigtig hyggeligt aften, er glad for at jeg ikke drak. - for så var den dårlige samvittighed helt sikkert kommet om lørdagen..

    SvarSlet