mandag den 15. oktober 2012

En af de dage..

En af de dage hvor alt bare er forkert.. hvor alt bare er noget .. pis. Jeg er så trist og ked af det. Ked af, at mit liv er sådan her :-/ Jeg føler mig virkelig fed og ulækker i dag. puuha. som en hval -.- . Der er én uge til skolestart - jeg ved ikke hvordan jeg har det med det. Har levet alene, i min egen lille verden i et halvt år nærmest.. Pludselig skal jeg ud blandt mange hver eneste dag! Det bliver hårdt :-) ingen tvivl om det. Og så har jeg da osse lige fået mega ondt i halsen og ørerne .. det hæver sgu da ikke ligefrem mit humør! Gid det hurtigt bliver tirsdag og forhåbentlig en bedre dag end denne :-( !!!

2 kommentarer:

  1. Eva - du er sød, smuk og får en fantastisk start på et studie du virkelig interesserer dig for!

    SvarSlet
  2. Håber i morgen bliver bedre og at studiestart kan hjælpe dig til at tænke på noget andet :)

    SvarSlet