tirsdag den 20. november 2012

Julehygge!

Hmm ja.. En af de dage som bare er lidt grå! Derfor gik jeg her i eftermiddag igang med at julehygge og pynte lidt om i min mini-crib. :-) Elsker stearinlys!

Når jeg har en dårlig dag, har jeg tendens til, at dyrke alt for meget motion.. Som i dag, hvor jeg har forbrændt 700kcal og har ikke spist noget i dag endnu. Det er simpelthen ikke i orden. :-(.. Forresten skal jeg til samtale på OUH d. 5. december - hvilket jeg egentlig ser meget frem til. :-) Det bliver rigtig godt, at komme igang med noget behandling. Og så en stor tak til mine mine forældre. - tak for jer. :-)






3 kommentarer:

  1. Du må prøve at komme nogle mål på for hvad du i hvert fald skal spise ! Det er så skidt det du gør der. Og jo længere tid det står på, jo sværere er det at komme ud igen.

    Er det behandling for spiseforstyrrelse? Håber det bedste for dig.

    Kram

    SvarSlet
  2. Det ser forresten skønt og hyggeligt ud med julepynten :)

    SvarSlet
  3. ja.. ved godt det rigtig skidt. har bare noget med, at jeg ihvertfald SKAL ned og træne efter skole i hverdagene - og der kan jeg simpelthen ikke holde ud at tænke på, hvis jeg har spist.. så føles min mave så stor og så føler jeg, at alle glor på mig. :-/ så derfor spiser jeg altid først efter træning - så føles det okay. ellers bliver jeg rigtig ked af, når jeg sidder alene og har spist..

    - og jja, det er behandling for det. :-)

    SvarSlet