lørdag den 10. november 2012

Livet i en bubble

Jeg synes, at livet behandler mig som en bitch for tiden. Jeg får ikke rigtig bagt noget i weekenderne, som jeg virkelig nød førhen, - jeg gider egentlig ikke rigtig.. Og hverdagene går jo bare.. De føles alle som om, at de er ens. Der er ikke rigtig noget der kan gøre mig voldsomt glad
 - jeg lever i min egen lille bubble hvor det hele handler om mad og kalorieforbrænding..
I weekenderne kan jeg godt lade være med at træne, men i hverdagene SKAL jeg nærmest afsted efter skole for at holde dagen bare nogenlunde godt. Jeg vil så gerne være glad og gå i skole! Hvorfor fanden kan jeg ikke bare det.. Oooh my - I'm just a big failure who loves to treat herself as shit -.-

- Jeg får ofte at vide, at jeg er ved at blive ALT for tynd, men er ved at blive døv overfor det.. Men alligevel sårer det mig rigtig meget, for jeg ved det jo godt - det kommer jo ikke som nogen overraskelse for mig - kan bare ikke finde ud af, at gøre noget ved det.. Har jo et helt forskruet selvbillede.

Var dog ved lægen i går - mit blodtryk er alt for lavt. hmm. - Han vil lave en plan til mig og kontakte mig. Bare det bliver snart! :-(.. Jeg vil bare være glad og lykkelig! Og er glad for, at jeg har så mange dejlige mennesker omkring mig, som altid er klar til at komme med nogle positive ord og et kram! Tak for jer. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar