søndag den 4. november 2012

Min weekend

Ja så blev det jo sørme også søndag igen ;-) Det da utroligt som tiden går. Jeg trængte virkelig til weekend, og weekenden har også været rigtig god.
Fredag aften var jeg sammen med to dejlige veninder, og det var efter min mening meget bedre end at være ude og fejre J-dag. :-)!
 Lørdag gik med at hygge ude ved mine forældre, lidt bagning og ellers bare ren afslapning med film, lidt slik(wuhuu) og en rigtig god dyne! Jeg vejer mig jo om lørdagen, og det var med blandede følelser, at jeg stod op på vægten og så, at jeg har tabt mig yderligere. Men det var ikke noget chok, for jeg er udemærket klar over, at jeg ikke spiser nok i hverdagen - og jeg træner hver dag efter skole.

I dag har jeg været ude og cykle i det lækre vejr, og ellers laver jeg så lidt som muligt :-D. - en suuuuuuper weekend lige efter mit hoved, trods nogle negative tanker som synes de skal provokere mig til at tro, at jeg ikke skal spise.

I morgen er det mandag, og det bliver en stille og rolig uge med ikke ret mange timer i skolen, - jeg håber dog, at der kommer lidt mere kød på undervisningen :-)!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar