lørdag den 1. december 2012

1. december!!

Nååå for satan da, så blev det sgu osse december hva ;-)
- Det er da det helt store emne at blogge om i dag. haha. Der er desværre ikke så meget sne i Nyborg - men synes himlen er mørk, så det kan da være at det kommer ;-).

Det undrer nok ikke nogen, når jeg fortæller, at jeg bager en hel del i dag! Opskrifterne ligger jeg ud senere i dag.. På en lækker banankage med chokoladestykker, fedtfattige havregrynskugler og sukkerfrie småkager med hindbær :-).

.. Ellers er det sgu lidt noget lort med min vægt. :-/ Vejer mig jo hver lørdag for at holde øje med vægten.. Og har desværre tabt mig endnu en dag.. Selvom jeg gav den ordentlig meget gas med de søde sager i København i sidste weekend.. Turen går jo til OUH på onsdag - er meget spændt og nervøs for hvad der skal ske. :-) Det er ret skærmmende at tænke på, at min vægt nu er meget lav.. Det havde jeg aldrig troet ville ske :-( , og det hele er jo min egen skyld. Har tabt mig et helt kilo siden sidste uge. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar