torsdag den 13. december 2012

13. december

Hvor det mærkeligt, at man kan stå på løbebåndet i træningscentret og føle sig tyk?! Jeg var ved nok en af de tyndeste tilstede, og alligevel følte jeg mig bare.. forkert.. 


man kan se mine hofter.. ååh. hmm. :-/
Det er egentlig også begyndt, at være lidt pinligt at være i fitness - jeg føler at folk snakker om mig.. Det ved jeg inderst inde godt at de ikke gør, men Nyborg er en lille by, og det bliver sgu snakket!! Jeg ved godt at folk tænker "Hvaaaa fuuck laver hun herovre?!" .. Og tænk I bare det. :-) Jeg er sgu som jeg er lige pt.

I dag har jeg fået ordnet mine julegaver - glæder mig rigtig meget til den mine forældre skal åbne - men kan jo ikke røbe for meget.. Jeg ved jo aldrig om de kigger med herinde ;-). Men har flottet mig i år. haha. det sgu vigtigt for mig, at de ved hvor stor pris jeg sætter på deres hjælp! :-)

Desuden nåede jeg lige i H&M - fandt to par jeans i str. 26 - WOW. Det jo skørt.
- Jeg havde egentlig sagt til mig selv, at jeg ikke gad købe bukser, da de jo forhåbentlig bliver for små, men jeg er sgu træt af, at gå rundt i jeans der er for store!!! Men det trigger mig osse lidt, for føler mig egentlig godt tilpas i dem.. Men ja, sådan er det. 

2 kommentarer:

  1. Du ligner mig - krop str da jeg var 14 ..
    men ja de kan bare snakke, det jo en fair sag du træner, det kan jo være for opbygge muskler eller for ikke få hængemave eller deller når du tager på :)

    SvarSlet
  2. spiser ikke mere end før, så taber mig af at træne.
    men gider ikke sidde hjemme og glo :p

    SvarSlet