onsdag den 12. december 2012

12/12-12

Hmm. Mange håbede vel på, at der ville ske noget specielt for dem i dag, så de havde et godt minde.
Der er ikke sket noget specielt ved mig, det har været en hel normal dag som de fleste andre.
Skole - træning - hjem - i bad - pakke taske til i morgen - spise - slappe af. ;-)

- Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke ændrer på noget .. Hvorfor er jeg så ligeglad med det hele? :-/
Jeg har det jo egentlig godt nok, når jeg ikke har tid til at tænke! Jeg er suuuuper glad for at gå i skole og skide glad for min klasse! Jeg mangler ikke energi.. Jeg skal tage på forhelvede!! Jeg vil jo ikke indlægges. For fanden.

Næste torsdag skal jeg ind på OUH igen - håber satme det kan hjælpe mig. Det skal det sgu! Det her er jo langt fra optimalt.. At jeg vælger veninder fra fordi jeg ikke tør spise ude, eller fordi jeg skal træne.. Ja okay, måske er jeg ikke så glad alligevel - det bare blevet til dumme vaner.
Jeg kan godt selv se, at jeg er for tynd! Men jeg gør ingenting?! WTF.

Siger ihvertfald taak til mine veninder og mine forældre for at hjælpe når der er brug for det! Jeg er jer evigt taknemmelig :-)<3.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar