søndag den 30. december 2012

Året 2012

Dagen er i morgen! Ja whatever - I ved hvad jeg mener - og min veninde og jeg er mere end klar! hellloooo for en aften hvor jeg vil glemme alt det negative og bare være gode gamle skøre hyperaktive glade smukke lækre smækre søde stive Eva! haps.

- Det har været et ret mærkeligt år!

  • Jeg blev single i april
  • Jeg cuttede en veninde fra! Og har så absolut ikke fortrudt mit valg! ja. Du stadig en bitch ;-)
  • Jeg droppede ud af pædagogseminariet efter mange overvejelser
  • Jeg gik sommeren i møde med et lidt trist fjæs!
  • Jeg har siden januar tabt 22kg(De 10 af dem skal tilbage igen!!)
  • Jeg bortadoptede Max til min søster og hendes kæreste
  • Jeg har ikke været i byen siden juli? huh? Det ligner ikke den gamle Eva
  • Jeg startede ny uddannelse som ernæringsassistent d. 22. oktober - verdens dejlige klasse
  • Samme dato mødte jeg Thea'musen som jeg i dag starter 2013 med

Jeg vil gerne sige tak til alle jer som har været der for mig og har givet mig en masse dejlige positive kommentarer! :-). Jeg er rigtig glad for al jeres støtte! Jeg havde ikke klaret mig uden mine deeeeejlige veninder, venner og selvfølgelig min familie.

2013 skal være MIT år! 8D - Et år hvor jeg tager revanche med byture, masser af Mookaaaai og ikke mindst en forhåbentlig FEDERE krop! ;-).  - Det handler om at skulle leve livet!

  • Mindre træning
  • Mere mad!
  • Mere alhohol ;-)
  • Flere byture i lårkorte kjoler!
  • Mindre planlægning
Januar 2012

1 kommentar:

  1. Lyder til du har en skøn plan med 2013 - håber også det bliver dit år med 10 kg mere på din super flotte krop!

    Rigtig god nytårsaften til dig!

    Venligst Sofie

    SvarSlet