mandag den 17. december 2012

D. 17. december

Sååå blev det sørme mandag igen :-) - en stille og rolig en af slagsen. Vi skulle i køkkenet på skolen i dag, tror ikke vi var mere end 7-8 i skole, og vi er vel omkring 15-16 i klassen. 
- Vi skulle blandt andet stege ribbensteg og lave kartofler i ovnen - lige til at overkomme! Så mig og min makker lavede lige en gang pebernødder osse. ;-).. 

Når maden er lavet sidder vi alle og bedømmer det, og så skal det spises.. Der spiser jeg så ingenting! Det var faktisk lidt trist.. For havde lyst til det! Men turde ikke. 

Nu er jeg kommet hjem fra fitness - forbrændte selvfølgelig for mange kalorier, men har virkelig svært ved at stoppe når jeg først er kommet igang... 
Håber på fremskridt snart, men det jo kun mig selv der kan sørge for det. :-) 

- Billederne her tog jeg i går. Stor er jeg jo ikke ligefrem. Hmm :-). 




1 kommentar: