onsdag den 26. december 2012

d. 26. december

Så blev d. 2. juledag og klokken er halv 10 - og traditionen tro var jeg i byen i går aftes. Jeg har godt nok ikke været i byen i lang tid, men det var rigtig rart at være afsted :-) Jeg drak slet ikke - hvilket jeg er rigtig glad for her til morgen! 
Det var lækkert at se damerne igen, men også lidt mærkeligt.. Har jo ikke været sammen med dem i evigheder - har altid takket nej fordi jeg har det rigtig svært ved, at gå i byen og bare have det sjovt.. 

Juleaften gik som den skulle med god mad, hygge med familien og gode gaver. :-) Vi fandt dog slet ikke mandlen?! Skålen var alt for stor.. Men den er stadig ikke fundet? Så tvivler på, at den overhovedet har været der! Jeg spiste det osse, hvilket jeg egentlig havde det helt okay med, det var først da aftenen var ovre og jeg skulle til at sove, at de negative tanker kom.. Men bliver nødt til at være lidt realistisk - jeg skal tage på :-/



3 kommentarer: