lørdag den 8. december 2012

Julehygge

I dag kom mine forældre på besøg i min lille fine lejlighed. :-) Så jeg var tidligt oppe for at bage småkager og lave æbleskiver. Jeg lavede marcipan-specier, kakaosmåkager og så æbleskiver. :-)

- Bagefter gik vi ned i Nyborg by og kiggede på julemarked. mmm. hyggeligt. Jeg elsker jul, - det bringer nogle gode tanker frem i denne ellers lidt hårde tid.
I dag har jeg helt sikkert spist rigeligt - det har jeg tilladt mig selv.. Sådan har jeg ofte gjort om lørdagen. Udfordringen bliver nu, ikke at skulle straffe mig selv i morgen. :-) Har nemlig tabt mig endnu engang - det er nu ved at være ret alvorligt.. Frk. stankelben her.

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor jeg ikke selv kan se det.. Kan godt se hvor tynde mine ben er i bukser osv(Kan slet ikke passe nogle af mine bukser jo), men alligevel spiser jeg ikke mere af den grund.. hmm.





1 kommentar:

  1. Det er vel netop fordi, det er en sygdom og ikke noget du bare selv kan styre! Ens hjerne kan få bildt en meget ind. Jeg kan sidde og kigge på billeder af mig selv fra gymnasiet, hvor jeg vejdede ca 25 kg mindre end jeg gør nu og tænke "nøj hvor var jeg slank". Men dengang følte jeg mig bare tyk og ulækker. Det kan være så svært at se objektivt på sig selv!

    SvarSlet