søndag den 30. december 2012

Update!

Klokken er 13:00 - det er dagen før dagen(Nytårsaften) og jeg er lige cyklet 8km i stiv modvind for at komme ud til mine forældre.. Sååå bliver man bare FRIIISK!

Havde en noget perfekt dag i går - hygge med Thea'pigen om dagen. - Vi skulle handle ind til i morgen! Mange spiser stor middag i morgen, men vi har valgt at lave noget lækker kylling og en god salat, - vil hellere satse på en god aften istedet for, at fylde mig med en masse mad og få dårlig samvittighed over det :-)

I går aftes var jeg sammen med dejlige Louise! For fanden hvor er jeg glad for at jeg har de tøser + verdens bedste Selma selvfølgelig! :-). 

Fik helt sikkert IKKE spist nok i går, og det kan ses tydeligt på vægten i dag - kan ikke rigtig lade være med at veje mig ofte her i ferien.. Når muligheden er der. Det er sgu nemmere at gå i skole - så vejer jeg mig ikke i hverdagen. Det kan godt ærgre mig lidt, at jeg ikke får lyst til at spise når jeg er sammen med pigerne - for der er jeg jo glad og har det virkelig godt når jeg er sammen med dem.. :-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar