søndag den 6. januar 2013

Dagen før dagen!

Jaaaaahaaa, I morgen har jeg fødselsdaaaaag :-D !! Hhahaa, og jeg bliver som et lille barn!

Lige før jeg skulle til at skrive dette indlæg tænkte jeg..(Og ja, dét er muligt! ;-)) "Ooooh jeg har fødselsdag i morgen, og hva så?, Det alligevel bare en kedelig mandag!" ..

MEN NU: "Åååh llååålålålååå, jeg har fødselsdag i moooorgeeeen" 
Der skal egentlig ikke ske noget specielt i morgen - Jeg skal i skole og derefter ud og hygge ved mine forældre.. Jeg holdte jo fødselsdag for resten af familien i går aftes, hvilket var rigtig hyggeligt :-)!

- Dagen i dag skulle egentlig gå med læsning inden skolen starter i morgen.. meeeeeeeeeen.. det svært at tage sig sammen da! sorry daddy. 

Billederne er fra i går aftes!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar