lørdag den 5. januar 2013

Fødselsdagshygge!


Hej guys. 

Håber I nyder lørdagen! Det gør jeg ihvertfald - jeg elsker mine weekender :-). 

I dag skal min fødselsdag holdes ude ved mine forældre, det er egentlig først på mandag jeg fylder 21, men det lidt hyggeligere at holde det på en lørdag. :-)





- Jeg har bagt burgerboller til de burgere vi skal have i aften - Hjemmelavede burgere slår altså aldrig fejl! Til dessert skal vi have brownies med hvid og mørk chokolade med vaniljeis til. Not bad at all baby! 

På mandag står den på skole efter to ugers ferie, det bliver sgu lidt hårdt at komme igang igen!
Vi har på erhvervsskolen været heldige at have nogle ekstra dages ferie end så mange andre har - jeg klager ikke! Det bliver dog en deeeeeejlig uge med fødselsdag, Selma, Thea, Kræz og psykolog!




2 kommentarer:

  1. Jeg skal da have en opskrift på de boller der - de ser gode ud

    SvarSlet
  2. De var rigtig gode!! opskriften kommer snarest ;-)
    de mættede rigtig godt!

    SvarSlet