fredag den 4. januar 2013

Fight fight fight

Så blev det fredag - Turen gik til OUH i går og i dag ind til psykolog for første gang - har dog gået ved en psykolog i Nyborg før, men det hjalp ikke rigtig.

Jeg er ret forvirret lige nu, det hele kører rundt i hovedet på mig. Men én ting er sikkert - jeg vil kæmpe for at undgå indlæggelse.. Og det er kun mig selv der kan kæmpe den kamp. :-).
NU er det tid til at gøre en indsats - ikke kun i dag .. men HVER dag. - Jeg ved jo udemærket godt hvordan man laver en sund og ernæringsrigtig kostplan! Så der er ingen undskyldninger!
Det kan godt være, at jeg ofte skriver, at der nu sker noget osv osv. Men forfanden? Man skal jo ligesom omsætte sine tanker til handlinger for at der sker en ændring!

Så negative tanker? fuck af helvede til! Det her er mit liv og det er mig der styrer det!

Jeg har forresten navngivet min spiseforstyrrelse - Dorrit er dens navn. - Dorrit..? Fuck af, jeg har brugt nok til på dig. Det her bliver en hård kamp








- Jeg fylder 21 på mandag, - Så lad det forfanden være startskuddet til et lykkeligere liv - en lykkeligere Eva. 

- Når der fremover kommer personlige indlæg på bloggen, vil jeg prøve at lægge et billede ind af noget jeg har spist samme dag - simpelthen for at holde mig selv op på at skulle spise.. Og når der er opskrifter, vil jeg lægge et billede ind af mig, der spiser noget af det jeg har lavet/bagt.
Og hvis der mangler et billede, så skal I skælde mig ud! 

Tak fordi I lyttede ;-) 

1 kommentar: