tirsdag den 29. januar 2013

Fridag #2

Såå kom jeg gennem min fridag - og den har været virkelig vellykket! :-D Er rigtig glad lige nu, på trods af, at jeg faktisk har spist en hel del! Den vægt skal bare op! Jeg gider fucking ikke indlægges!

Jeg håber så meget på, at min vægt når op inden torsdag! Ellers ved jeg virkelig ikke, hvad jeg skal gøre.
Men hoooold nu op en masse energi man får når man spiser! hahah. Har virkelig været hyperaktiv hele dagen!

Har kravlet rundt på alle fire for at gøre rent! Har virkelig hygget mig herhjemme i Evas mini'crib! :-).. Dagen er bare gået aaaalt for stærkt!
- Det der er på billederne, er alt jeg har fået at spise i dag. ;-) Og jeg har slet ikke dårlig samvittighed! Nu er det jo også ret sunde ting jeg har fået, men alligevel! :-D Jeg er glaaad!

Skyr, Cheasy yoghurt, æble og bær
En rugbrødsbolle med kylling og hytteost!
Lækre sunde bananpandekager!
Hytteost, kylling, fuldkornspasta og grøntsager
Nutrilettbar!

1 kommentar:

  1. Det er satme godt gået det der Eva, det tager jeg squ hatten af for,

    Super sejt, ville ønske jeg kunne det, har det selv lidt svært for tiden <3

    SvarSlet