tirsdag den 29. januar 2013

Fridag - tirsdag d. 29/1

I dag har jeg fri fra skole - de andre skal have førstehjælpskursus. :-) Men det har jeg merit fra.

- Den skal have max gas med maden i dag! Jeg har vejet mig, og der sker ikke en skid! - Og det er mega fustrerende! Så jeg må simpelthen æde endnu mere. :-)




Jeg vil lige skrive nogle fordele ved, at kæmpe mod min anoreksi:

  • Jeg vil få mere energi
  • Jeg vil få lyst til flere ting!
  • Jeg kan få min røv tilbage! :-D
  • Jeg kan komme til at passe mit tøj igen?!
  • Og der hundredevis af flere ting.. 




4 kommentarer:

  1. Hah søde - er vild med dine fordele: du kan få din røv tilbage :D haha

    det er bare igang søde, bag en virkelig stor usund kage og spis løs, står vægten helt stille?

    SvarSlet
  2. haha jaa, har virkelig ingen røv.. kan slet ikke passe mine bukser..

    - det er virkelig svært for mig, at give slip og spise usundt! :-) tæller kalorier.. puha. det er dumt. men spiser mange små ting! og dagen i dag er godt igang.. føler mig bare så mæt. ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du igang med en fede kur så du kan få røven tilbage :D

      Heller du spiser en masse små måltider i løbet af dagen frem for du skal sidde og tvinge store måltider i dig - ved ikke om du til frugt og sådan fordi så ha en skål med frugt stående frem, eller en skål med gulerodder der er klar til blive spist eller sådan et eller andet du kan gå guffe af (:

      Slet