tirsdag den 22. januar 2013

Opfedning dag 5

Denne tirsdag har været stille og rolig med blandt andet en uforberedt matematikprøve - ja det jo altid dejligt. Vi havde først to timer hvor vi bare havde matematik som altid, og jeg havde faktisk svært ved, at få mit hoved til at regne! Haha. Så spiste jeg min yoghurt og YUPTI! Pludselig kunne jeg regne til prøven :-).
- Har dog alligevel været lidt trist.. Jeg føler mig forkert, alene og utryg. Jeg har folk omkring mig, men alligevel.. Jeg ved det ikke. :-/
.. Lige nu sidder jeg under dynen efter en lang dag og ser "How I met your mother"! mmm, der skal man sgu ikke tænke så meget. :-)

Har lang dag i skolen i morgen og derefter en aftale med verdens bedste tøs. :-) Glædelse. Og så det allerede i overmorgen at turen går til OUH!

Billedet viser min aftensmad! Sgu længe siden jeg har kogt pasta i mit køkken. Ifølge kostplanen skulle jeg havde haft dobbelt op hele potionen - men det kan jeg altså ikke spise :-/


1 kommentar: