onsdag den 23. januar 2013

Opfedning dag 6

Jeg må vel erkende, at man alligevel ikke har kunnet kalde disse dage for "opfedning" for det er bestemt ikke det, der er sket. :-). I morgen går turen til OUH, og det er bare rigtig skræmmende.

Jeg tror jeg har vedligeholdt, så det er vel meget bedre end at tabe sig? Det er da en start! Har bestemt ikke spist så meget som der har stået på min kostplan.. Det har simpelthen ikke været muligt med de lange skoledage jeg har! Men jeg har i det mindste spist noget i skolen - og det er fremskridt.

- Hvis jeg ikke skal indlægges i morgen, så er jeg klar på, at give den endnu mere gas med hensyn til kostplan - og stille badevægten væk. :-) Den har trigget mig en del.. Har været bange for at tage for meget på.. og bange for at tabe mig inden i morgen. Puuha .. Det er hårdt for hovedet :-). Forhåbentlig skal jeg ikke derind næste torsdag igen! Men først om nogle flere uger? Det tager jo tid for fanden! Jeg glæder mig til, at det er overstået i morgen.. :-/

Her til aften spiser jeg slik.. mmm. ;-) Jeg vil nyde, at jeg kan sove længe i morgen! Og slik skader mig ihvertfald ikke.. Måske det lige kan hjælpe vægten lidt på vej op inden i morgen. Så fuck dig Dorrit! Og efter i morgen skal du fucke virkelig langt væk. - tak. 







1 kommentar: