fredag den 1. februar 2013

1/2 2013

Min fredag forløber stille og roligt! op og ned.. op og ned .. 

Om lidt kigger søde Linette forbi til en omgang x-factor!
.. Ejj .. faktisk så blev min weekend lige 12 gange bedre ;-) tihii.. fniis.. eller.
Min klasse har i dag fået en danskopgave tilbage "Opbyg din egen virksomhed" - Jeg kunne altså ikke vente med at høre min karakter, så sendte lige min lærer en mail.. og jeg fik satme 12!

Det er sgu en dejlig følelse! Jeg har gennem hele mit liv fået middelkarakterer, og pludselig efter at være startet på uddannelsen til ernæringsassistent, har jeg kun fået 7 én gang, og eller 10 og 12. Det altså ikke for at blære mig! Men det er fandeme lækkert, at kunne finde ud af det shit! Især når jeg kæmper ret meget med at få min hverdag til at fungere - og så alligevel kunne lege en stræber i skolen! FUCK DIG Dorrit. ;-) Og giv mig så noget mad!

Eva ka' stadig - Peace (Eller noget deromkring)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar