lørdag den 2. februar 2013

Uperfekt perfekt?

Hmm.. Hvorfor stræber mange efter at blive perfekt? For hvornår er man egentlig perfekt?

Hvorfor er det at jeg skal gå rundt og føle, at jeg ikke er god nok? For hvornår er man egentlig god nok? Det er vel noget man selv bestemmer! Vi alle er vel gode nok - hvis bare vi er os selv.

Disse tanker er egentlig kommet efter jeg har snakket med min psykolog. Jeg har altid vidst, at jeg altid har haft problemer med hensyn til, at føle mig god nok. Herunder er nogle ting, som jeg nok egentlig altid har haft problemer med.

  • God nok i skolen?
  • God nok på dansegulvet i byen?
  • God nok når jeg var sammen med veninder?
  • God nok til at score de flotte fyre?
  • God nok til at tage en bikini på?

Det med bikinien.. Se det er jo ret interessant! For grunden til at jeg startede mit vægttab for nu et år siden var egentlig "Jeg vil tage et par kg inden jeg skal på ferie - så jeg kan føle mig lækker i en bikini" - (føle mig god nok).. 
Men jeg var jo egentlig god nok i forvejen - har aldrig været overvægtig, har aldrig manglet opmærksomhed fra fyrene, havde på det tidspunkt en kæreste som elskede mig som jeg var! Så hvorfor havde jeg brug for at tabe mig? Jeg var jo god nok i forvejen!

Her er så nogle ting, som er kommet på, efter jeg begyndte at tabe mig:
  • God nok til bare at slappe af(Dorrit siger altid, at jeg ikke må sidde stille, men skal bevæge mig hele tiden)
  • God nok til at lade være med at træne
  • God nok til at spise :-(

Fuck Dorrit altså.. Hun ødelægger bare så meget! For selvfølgelig er jeg jo god nok til både at slappe af, til at blive hjemme fra træning og bestemt god nok til at spise!! 
Ja jeg vil jo nok føle mig endnu bedre hvis jeg får bekæmpet Dorrit og får sat en stopper for hendes diktatur!

For jeg er god nok til at tage på!

 
Jeg skal jo tage på!! Jeg vil blive rigtig meget pænere af det! Så kom igang Eva!! Det NUUU

1 kommentar:

  1. Hepper på dig smuk - du skal bare sparke røv så du kan få din egen tilbage :D

    SvarSlet