lørdag den 16. februar 2013

Min fredag

I går var jeg ude og spise med min storesøster + hendes kæreste og bagefter tog vi i biografen og så "Alle for to" :-). Den var virkelig sjov og god! Jeg synes, at den var meget sjovere end 1'eren, så den kan vaaarmt anbefales! Mick Øgendahl er helt klart verdens bedste komiker ;-), elsker når han bare hopper rundt i sin egen verden! Jeg har også været inde og se ham live to gange, og det jo helt vildt at man kan have så meget energi.. Han når dog altid, at sige så meget under showet, at jeg aldrig kan huske noget af det bagefter. -.-

Det var simpelthen bare hyggeligt, at være sammen med min søster og hendes kæreste, de er så skiiide glade for hinanden - man bliver så glad af at se på dem :-). Nogle gange kan man godt komme til at tænke på, at man ikke selv har en kæreste. :-o, men det alligevel ikke noget jeg går særlig meget op i, den tid skal nok komme igen.. Lige nu nyder jeg faktisk at være mig selv og kunne planlægge min tid som jeg har lyst. :-)

- Jeg skal faktisk i biografen igen her i eftermiddag, men i dag er det ikke med familien ;-). haps haps.
Vinterferie er nu dejligt. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar