søndag den 17. februar 2013

Søndagstanker


Søøndag åååååh søndag! ;-). Jeg har et ambivalent forhold til dig.. Og i dag har jeg blandede følelser. :-)
Men dog har jeg jo ferie! Jeg har tænkt en del her i dag faktisk(og ja, det sker engang imellem).
Hvorfor er det vi altid kæmper for at være gode nok i andres øjne? Hvis vi har det godt, er det så ikke nok? :-).. hmm. fuck andres mening. - ja, det nemmere sagt end gjort..
Men jeg har ofte følt mig utilstrækkelig, - jeg bliver så nemt påvirket af andres humør, jeg bliver ked af det, hvis nogen er den mindste smule kold overfor mig - og det påvirker min spisning. Men det jo deres problem, at de er kolde.. Det da ikke mit problem! 

Jeg har altid brug for bekræftelse, og det har vi alle vel egentlig, men for faaaanden - det irriterende. Og det må jeg begynde at tænke lidt over. :-) Ligge mobilen lidt væk.. Jeg har ikke brug for at have kontakt til andre hele tiden - jeg er god nok!

I går aftes hyggede jeg mig rigtig meget - alene! Det er der billederne er fra. Lørdag aften er nærmest blevet hellig for mig. Jeg føler mig som en gammel daaame. Men sådan er det altså lige nu.

Med hensyn til maden? Gotta kick some ass baby!


1 kommentar:

  1. Hvis ikke det var fordi jeg selv synes du skulle spise alt slikket - så gjord jeg det gerne :b heh

    Du er god nok, du er smuk nok!
    Alle er gode nok og smukke nok - på hver deres måde!

    SvarSlet