tirsdag den 19. februar 2013

Vinterferie

Hot:

  • Man kan ligge og putte hele formiddagen, hele eftermiddagen og endda hele aftenen hvis man har lyst!
  • Vinterferie = hygge
  • Vinterferie uden sne!
  • Jeg har mere tid til at hygge omkring mine måltider - morgenmaden er det bedste af det hele
  • Der er tid til at se veninder - og alligevel går ugen møg stærkt
  • Mine forældre besøger mormor ved grænsen = Pepsi max og billig vingummi til buller her!
  • At slippe for transporttiden mellem nyborg og svendborg for en stund
  • Gode film i tv'et
  • Jeg kan være længe oppe :-D haha. normalt sover jeg jo pænt tidligt
  • Når vinterferien er slut skal vi på skolen have 5 uger kun med timer i bageren! - virkelig hot! ;-)
  • Der er tid til at bage - jeg skal prøve at tillade mig selv det


Not:

  • Det er stadig koldt udenfor!
  • Bussen ud til mine forældre holder også vinterferie -.- så jeg må finde andre alternativer
  • Mit planlægningsgen giver mig stress! Slaaap nu af eva - du har jo fri!
  • Ferie = Dorrit fortæller mig, at jeg skal træne fordi tiden er der
  • Jeg mærker ikke sulten så meget, fordi jeg sover længere end i hverdagen
  • Mine tanker er generelt bare mere negative! Fordi tiden er der.. Hmmm 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar