fredag den 29. marts 2013

Langfredag

Mmmmh, denne fredag er bare god - og ikke helt slut endnu :-)
Jeg vågnede op på mine forældres gæsteværelse, da jeg ikke gad til at tage hjem i går aftes - så var det sgu nemmere lige at smide sig på værelset. Så gik jeg ned i stuen og så Go' weekend Danmark og drak te - en deejlig rolig formiddag!
- Ud på eftermiddagen cyklede jeg hjem(Mine forældre bor på landet, så der er lige 8km hjem).. Derefter ned og handle ind, - Fik nemlig en veninde på besøg til hygge og spisning. :-) Hun er guld værd! Jeg har også fået et påskeæg af hende! yaaaay :-D Hun lå på engen og så tv mens jeg lavede aftensmad - kylling, fritter og salat. haha :-) Ret kedeligt, men det var lige det jeg kunne være med på i dag!

Nu står den på lidt eksamenslæsning, en masse slik og en god film :-) aeeeee. Evatid! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar