torsdag den 7. marts 2013

Onsdag og torsdag

I dag(onsdag), var jeg til gruppeterapi i odense for første gang. Det var lidt akavet i starten - at sidde der i en rundkreds og snakke om sine problemer :-). Men det var faktisk rigtig rart.. Det er jo noget helt andet end når man har psykologen for sig selv. Det strækker sig over 10 onsdage. 
- I går snakkede vi om frygt og håb i forhold til behandlingen :-). Det er der, hvor jeg har mange tanker omkring hvem Eva egentlig er uden sin sygdom.. 

Bagefter var jeg sammen med verdens bedste :-). Vi så film og spiste aftensmad sammen. Møs til hende. 
I dag går turen ind på OUh for at blive vejet - hep hep til mig.. Eller.. Har det sgu egentlig ikke særlig godt i dag :-( .. Nå. Jeg spiste slik i går aftes - og føler mg mega tyk og fed i dag. Hvordan kan det lade sig gøre? Baah, - har jo nærmest ikke taget på siden jeg startede i behandling.. Vægten svinger jo sygt meget. Føler jeg har gjort noget jeg ikke må - spist usundt. Dumme lorte tanker! Ville ønske jeg kunne slå hovedet fra.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar