lørdag den 9. marts 2013

Super duper lørdag



Er der noget bedre end at hygge med en god veninde? Nej vel :-).. Jeg har tilbragt denne lørdag eftermiddag med verdens bedste Rikke! Hende har jeg efterhånden kendt i en del år - og er nu begyndt at være mere sammen med hende igen, og det er satme dejligt. :-) Hun skal holde fødselsdag for svigerfamilien i morgen, og derfor smækkede vi lige nogle hindbærsnitter sammen! Derudover har vi bare hygget og sladret en masse - som altid.

Rikke er en rigtig hestepige, så der bliver brugt meget tid på ridestævner i foråret og over sommeren, så derfor skynder jeg mig at få en masse tid sammen med hende nu! Vi spiste også aftensmad sammen og det bare rigtig vigtigt for mig, at kunne gøre sådan noget - fuck nu den sygdom :-). Veninder er det vigtigste i verden. Jeg bliver så glad efter sådan en venindedate - jeg er så taknemmelig over, at have sådanne veninder. :-) haps!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar