søndag den 24. marts 2013

Søndag :-)

Mmmh, endnu et indlæg om en søndag- men en anderledes søndag. Jeg har nemlig ferie, så jeg glæder mig til, at kunne sove længe i morgen :-).

- Jeg har haft en lidt blandet weekend - humøret har været lidt dårligt.. Men ellers har det været rigtig dejligt at passe Max og bare slappe af - tanken om ferie hjælper selvfølgelig også på det hele. aee. :-)
Jeg bliver virkelig nødt til, at tage mig sammen med hensyn til at spise.. Jeg kan mærke, at jeg er rigtig træt om morgenen, og jeg er virkelig lang tid om at komme igang.. Kroppen mangler energi :-/ ..

Her til aften kom min søster og hendes kæreste for at hente max - vi spiste på sunset.. mmmm..
Så lå der pludselig en pakke uden for min dør - et gavekort til en biograftur med søde N :-). Blev helt rørt.
Tænk at der er nogen der tænker på lille mig. :-)
Nu står den på hygge med slik, film, stearinlys og måske lidt is! Disse aftener er virkelig vigtige for mig,.
I morgen starter en ny uge - og det skal ikke betyde "så lidt mad som muligt" .. Det gør simpelthen ikke.

Afslapning  - Eva er tilstede og Dorit er langt væk. Sådan skal det helst fortsætte!

1 kommentar:

  1. Uha den the har jeg også :D
    den er fiiin.
    og hvor er det sødt at N tænker på dig, det er ginderraldt bare så lækkert når folk tænker på en :)

    SvarSlet