lørdag den 23. marts 2013

Hundepasser for en weekend


Jeg har jo haft hund gennem tre år - nemlig den dejlige max. :-)
Jeg fik ham da jeg boede hjemme, og havde ham der i to år før han flyttede med mig hjemmefra.
Da jeg blev syg havde jeg desværre ikke det store overskud til ham, da han er en meget livlig lille hund - og det jo kun godt, at han er det. :-) Hehe. Så jeg bortadopterede ham til min søster og hendes kæreste som rigtig gerne ville have hund, så det var jo perfekt.
- På den måde forblev han i familien og det er jeg bare rigtig glad for. :-)

 Jeg passer ham i denne weekend, og det er hyggeliiiiiigt. Han bliver allerede hentet i morgen, så det er ikke så længe, men det da bedre end ingenting :-).

Derudover går jeg sgu og er lidt nederen for tiden! Og det bare trist. Men har da ferie nu, så må lige trække nogle positive tanker frem - det andet går sgu ikke. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar