søndag den 7. april 2013

Søndagstanker

Stille og rolig søndag på fyn! :-)




- I dag har jeg bare hygget ved mig selv i formiddag, derefter cyklede jeg ud til mine forældre og kørte en tur med min far til kerteminde - der er godt nok dødt når der er så koldt! ;-). Jeg har også fået lavet ansøgning samt CV vedrørende elevplads.. Håber på, at skulle ud med nogle i morgen :-). Nu sidder jeg under dynen og ser tv - og guffer lidt slik. HEEEEY - det jo kun søndag én gang om ugen. Og jeg har tabt mig. baaah. :-)
Det frustrerer mig en hel del.. Hvorfor kan man ikke bare trylle mig rask? :-/ Hvorfor skal det hele være en kamp.. Buhuu.. Jeg bliver nødt til, at slå hovedet fra og bare acceptere at skulle tage på - simpelthen. Der er jo ingen vej udenom. Bare spis Eva! Uden at tænke nærmere over det.. Hmm. :-)

I det mindste tror jeg, at jeg får en okay skoleuge i næste uge - er jo færdig med at være i bageren og skal derfor tilbage til tavleundervisning meget af tiden, hvilket egentlig er okay :-). Så kommer der mere teori osv.
- Det har også været ret hårdt, at være i bageriet i så mange timer - Jeg er rigtig god til at stresse og sådan, og man har hele tiden skulle præstere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar