søndag den 7. april 2013

Gratineret pasta med kylling og grøntsager

Neeej det ikke mange opskrifter på aftensmad man ser fra mig herinde :-).
- Det er fordi jeg får utrolig kedelig aftensmad! Ofte står de på stegt kylling med broccoli, gulerødder og hytteost.. Og det er der slet ikke nok kalorier i - I know.
Jeg har virkelig bare svært ved at spise ting som pasta, kartofler og ris.. Ihvertfald når jeg bare er mig selv i hverdagene. :-/

Men i lørdags lavede jeg lækker aftensmad til mig selv - det var jo lørdag.. Og det betyder "Evatid"

- Det er egentlig meget simpelt at lave.
Jeg stegte en kyllingefilet på panden og tog den derefter af varmen.
Derefter stegte jeg broccoli, gulerod, champignon på panden og tilsatte ingen kyllingen.
Så hældte jeg noget cremefine henover og lod det stege.
Imens kogte jeg friskt pasta.
- Blandingen hældte jeg i et ovnfast fad sammen med ærter og lidt hytteost, og gav det 15min i en forvarmet ovn ved 200 grader.

Det smagte goooodt, og det føltes egentlig okay at spise! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar