tirsdag den 9. april 2013

Tirsdag d. 9/4

Sååå startede vi på sidste modul på skolen i dag - DAP-forløbet - De sidste ti uger inden jeg er færdig med grundforløbet "mad til mennesker" :-).
- Og sikke en dag.. Vi var i køkkenet i dag(Det er satme længe siden sidst - jeg har været uheldig, at køkkendagene er røget ind i OUH eller terapi, det sidste lange stykke tid).

.. Vi skulle lave retter med indmad?! AAD.. men så slap jeg da for at skulle kæmpe med Dorit om, om jeg skulle smage på maden eller ej...  Det var faktisk ret stressende - så jeg sidder lige nu og er pænt træt.. Dog er det tirsdag og det betyder "Mig og min mor" ;-).

I morgen går turen til odense og til gruppeterapi, hvilket er rigtig rart. :-) Har en helt speciel følelse af tryghed når vi sidder der og snakker, men har også en angst og en frygt når jeg igen går ud af døren.. Så venter virkeligheden pludselig igen :-/ .. Hvilket skræmmer mig.. For så vender tankerne pludselig tilbage "Jeg skal ikke spise, jeg må ikke spise.. jeg må ikke tage på, for ellers må jeg ikke spise slik på lørdag" .. WTF .. Craazzy :-). Lørdag er verdens bedste dag. Jeg burde lege, at det var lørdag hver eneste dag.

- Der er jo ingen vej udenom Eva!!!! Du SKAL tage på.. Det her er bare en ond cirkel.. Vedligehold er ikke godt nok. Det kommer der jo intet godt ud af.. Det kan jo ikke fortsætte sådan her.

Jeg tager ikke på i vægt for tiden - det spiser jeg simpelthen ikke nok til.. Har mine sædvanlige gode lørdage hvor jeg sagtens kan spise og hygge, og ellers har jeg sgu besvær ved at proppe mad i munden. Hmm.. :-/
Det er sgu svært at skulle spise alene - jeg er rigtig bange for, at blive ked af det når jeg har spist.
- Det glæder mig sådan til weekend altid,. Så kan jeg slappe af.. Hverdagene er bare.. Ja de skal bare gå.. Øv.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar