fredag den 17. maj 2013

Mmhh, Så blev det endelig fredag igen :-).
- Dagen er gået med terapi i odense til morgen, eftermiddagshygge med verdens bedste dytte i Kongens have i det skøøøøøønne vejr og nu står den på selvforkælelse i form af godter i tv'et, en god lang gåtur og en stoor skål fyldt med slik.

.. Det er første gang i to måneder at jeg har været til individuel terapi(ellers har den stået på gruppeterapi en gang om ugen - som ikke har hjulpet mig). Det var lidt hårdt at starte ud. Hun startede ud med, at være lidt hård og fortælle mig om, hvor syg jeg egentlig er. Men det er sgu nok også det jeg har brug for.. Jeg er jo rigtig undervægtig - hvilket jeg glemmer noglegange :-/ .. Men ja, jeg skal arbejde hårdere.. Og det går ikke at lade være med at spise for at holde de negative tanker væk - de dumme tanker SKAL frem så der er noget at arbejde med. Men slut med det. :-) Nu skal jeg til terapi hver fredag igen, og det er rigtig rart..

Man bliver jo vildt glad i sådan et godt vejr, og jeg har for første gang gået udenfor iført stropbluse! wuhuuu.
Og det er virkelig en stor ting - for jeg er blevet en voldsom stor frossenpind efter mit vægttab. Forhåbentlig får jeg nemmere ved at holde varmen når kiloene begynder at sætte sig. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar