mandag den 24. juni 2013

Blandede følelser!


Dagen i dag er lidt speciel. Det var i dag den sidste dag på skolen, hvor vi fik udleveret vores afgangsbeviser og fik sagt farvel til hinanden. Nogle af dem ser jeg forhåbentlig efter ferien igen, og andre ser jeg nok aldring nogensinde. Det er en lidt mærkelig ting, for vi har alligevel delt mange op -og nedture siden jeg startede derude sidst i oktober.

På billedet ovenfor, står jeg med to af dem fra min klasse. :-) Vi tre er nogle af de få, som har gået der siden oktober. Det er nogle virkelig dejlige mennesker, som har gjort meget for, at gøre min hverdag på skolen nemmere, når det engang imellem var lidt svært. De er simpelthen så søde, og jeg håber, at vi bliver ved med at holde kontakten. HELDIGVIS skal de på slagter-modulet i 5 uger efter ferien - hvor jeg forhåbentlig skal i skolepraktik = frokostdate i kantien hver dag! 

Jeg har mødt nogle rigtig dejlige mennesker og dem glemmer jeg aldrig. :-).
Vi var 3 på årgangen som fik 12, og vi fik en gave - 2 lækre kokkeknive! Haps siger jeg bare, lige hvad jeg har brug for. ;-). Derudover fik jeg 2 røde roser af en sød fyr :-).

.. Min bedste veninde rejser desværre i morgen :-/ .. til bosnien og kroation som hver eneste anden sommer. Øv øv siger jeg bare! Hende ser jeg nærmest hver eneste dag, og jeg kommer til at savne hende pisse meget :-). hun hjælper mig sgu altid!
- Hun er væk i over en måned - og jeg skal IKKE på ferie.. Sååååå ferien bliver nok lidt lang uden hende - heldigvis mangler jeg ikke veninder at ses med osv. Men alligevel - hun er bare verdens bedste. Snøøøft.

En af mine dejlige tøser bliver student i morgen! Og jeg er blevet inviteret med til, at fejre hende sammen med sin familie i morgen eftermiddag :-D. Jeg glæder mig rigtig meget!! Wuuhuu.
.. Det er hele 3 år siden, at jeg blev student fra gymnasiet.. Hold kææææft hvor tiden går!

Og jeg spiser og spiser hele tiden.. Føler mig sgu lidt tyk - men der sker så meget mere positivt i mit liv lige nu, end der gjorde førhen, så jeg tænker slet ikke over det.. Og jeg skal jo tage en del på - sååååååååååååååå. Og kan i grunden slet ikke lade være med at spise, - jeg kan jo ret godt lide mad! haha.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar