lørdag den 22. juni 2013

En fucking FED fornemmelse ;-)



.. Jeg har ligget vågen siden kl. 08 - jeg kom hjem fra den årlige udklædningsfest omkring kl. 04 .. Men er jeg træt? Næææ.. Jeg er pisse glad og ikke mindst rolig. Ehm.
 Hvis jeg var blevet spurgt til hvordan jeg havde det i går formiddags, så havde jeg nok svaret "Jeg er pisse bange for i aften, bange for kalorierne, bange for menneskerne, bange for deres kommentarer" .. Men de tanker skulle fandeme ikke holde mig væk fra endnu en fest :-).
- Nu har jeg brugt over et år på, at sidde hjemme og være ængstelig over ting, som måske eller måske ikke ville ske - og det er fucking slut nu.

Jeg ved godt, at der er rigtig lang vej endnu, og på den vej er der masser af store huller, der skal hoppes henover - men jeg ved også, at jeg er stærk nok til at SPRINGE over de huller, der måtte være. - Jeg tror sgu jeg begyder at løbe istedet for at gå - det andet går sgu for langsomt..
Kæææmpe vinger bagud. 

Og selvfølgelig havde jeg en skide god aften med to piger, som virkelig gjorde meget for, at min aften skulle blive god. Den ene har jeg efterhånden kendt i nogle år, den anden mødte jeg for første gang i går. - og hold kæft hvor er jeg taknemmelig. :-). Jeg fandt jo faktisk ud af, at de begge kigger på min blog engang imellem, hvilket egentlig er ret rørende.

- Tak til alle jer der har støtter mig i det her! Og mange af jer tænker nok "Jamen jeg har da ikke gjort noget" .. Men bare det at blive spurgt til, har reddet en dårlig dag for mig. Bare det at vide, at der er folk der tænker på en! Så tusind tak - jeg kommer aldrig til at kunne takke jer nok..

.. Skylder også mine forældre et stort tak, - de gør fandeme meget for, at jeg skal have det godt. Hvis der går en dag og de ikke lige hører fra mig, så får man lige en sms "Hej Buller, hvad laver du i dag? Kh mor og far".. Oftere og oftere bliver svaret tilbage: "Hej heeej - jeg er sammen med en veninde, så vi ses sgu ikke lige i dag ;-)". - Da jeg boede hjemme hadede de når jeg havde mokai liggende i køleskabet, de kunne sgu ikke rigtig lide, at jeg skulle ud og drikke - men den anden dag fik jeg stukket flere mokai i hånden, inden jeg skulle hjem, så jeg havde noget at drikke i går.. Whaaat? Hahaha :-D.
.. Jeg bliver mere og mere opmærksom på, at der er fucking mange der har store problemer med deres forældre - og mange der slet ingen forældre har.. Man skal satme sætte pris på det man har!

Jeg fik forresten 12 til den afsluttende eksamen på grundforløbet som ernæringsassistent i går. - Det er virkelig en ting jeg er piiiisseeeeee fucking glad for! Der har været flere gange undervejs, hvor det næsten ikke har fungeret for mig at gå i skole - men jeg gjorde det fandeme!! Så må man sgu godt være lidt selvglad.

Jeg har sgu egentlig da godt nok lidt ondt i halsen i dag - men jeg snakker jo fandeme også så meget, når jeg har drukket, og egentlig også når jeg er ædru -.-

aaaaaeeee - og jeg som troede, at jeg ville få totalt angst i dag over de 1000000 mokai'er jeg drak i går ... Næææ, jeg er sgu egentlig bare glad for, at være et skridt tættere på, at være den eva som jeg var dengang. :-)

.. Alt det her pladder lyder måske reeet helligt og alt muligt - men det her er jo min blog, og jeg havde brug for at få det her ud :-). Det er ikke for at få medlidenhed - det er for at sige tak! Og hold nu kæft man bliver filosofisk dagen derpå.. Det må være sukkeret der stadig drøner rundt i kroppen.

.. Og jo, jeg er faktisk begyndt at spise noget af alt det jeg bager ;-) Og ved I hvad? Det smager fucking godt.


- Ses skanks

1 kommentar:

  1. Hvor blev jeg bare glad, da jeg læste dette indlæg, og hvor er det sejt gået af dig med maden og eksamen. Jeg synes også man kan se i dit ansigt, at du har fået det bedre. Du ser sundere og mere rask ud. Dermed ikke sagt, at du er rask, jeg ved godt hvor lang vejen desværre er endnu, kender det jo selv, men jeg synes alligevel du skulle have lidt opbakning og ros herfra mig, da jeg virkelig synes, at du kæmper godt.

    SvarSlet